Najlepsze zajęcia dla dzieci w Gliwicach!
Programowanie dla dzieci w wieku 10-12 lat
Oferta na rok szkolny 2023/24
PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat
Podstawy programowania blokowego
(Kodu Game Lab, Scratch)
Czas trwania zajęć:
10 miesięcy / wrzesień – czerwiec
33 zajęcia po 90 minut
Płatność: 10 x 220 zł miesięcznie
Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
Zniżki nie łączą się ze sobą.
- Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.
- Tworzenie gier, interaktywnych historii i animacji z wykorzystaniem programowania obiektowego w programach Kodu Game Lab i Scratch.
- Podstawowe zasady kodowania.
- Poznanie pojęć: program, zmienna, warunek, algorytm, pętla.
- Zajęcia rozwijają wyobraźnię przestrzenną, logiczne myślenie i kreatywność
Program kursu: Podstawy programowania blokowego
- Wprowadzenie do Kodu Game Lab – Zapoznajemy się programem Kodu Game Lab, omawiamy do czego służą dane narzędzia. Tworzymy pierwszy projekt, który polega na stworzeniu dowolnego świata oraz zaprogramowaniu sterowania wstawionego przez nas obiektu.
- Wyścigi -Uczymy się jak programować bota, żeby poruszał się po zadanej przez nas ścieżce. Omawiamy ważne ustawienia postaci, takie jak współczynnik prędkości czy przyspieszenia. W ramach zajęć tworzymy wyścigi z przeciwnikami poruszającymi się po własnych ścieżkach.
- Tor z przeszkodami – Tworzymy tor przeszkód wraz z odpowiednio zaprogramowanymi przeszkodami. Uczymy się jak działają elementy takie jak wiatraki lub wyrzutnie rakiet.
- Labirynt – Poznajemy narzędzie “magiczny pędzel”, dzięki któremu można podnosić i opuszczać teren danego rodzaju. Wykorzystując to narzędzie, tworzymy labirynt z przeciwnikami, których zadaniem jest odbieranie graczowi punktów życia. Wygrana następuje po zetknięciu się z elementem oznaczającym metę jednocześnie posiadając odpowiednią liczbę punktów.
- Crossy Road – Tworzymy grę Crossy Road, która polega na przejściu przez równoległe drogi pełne przeszkód i ruchomych robotów. Uczymy się jak wykorzystać dźwięki, unieruchomić dowolny element oraz zainicjować wybuch.
- Nocna wyprawa – Omawiamy ustawienia świata, takie jak oświetlenie lub niebo, dzięki którym możemy nadać lepszy charakter naszej grze. Na zajęciach tworzymy klimatyczną nocną grę z krążącym światłem wokół gracza.
- Transformers – Tworzymy grę, w której nasz obiekt będzie zmieniał swój wygląd w zależności od ustalonych i zaprogramowanych czynników. W momencie zaistnienia warunku będzie następowała zamiana naszego bota w inny obiekt.
- Hokej – Tworzymy grę w hokeja, gdzie przeciwnik automatycznie porusza się za krążkiem i przy zderzeniu wyrzuca go w stronę bramki. W programie implementujemy rozbudowany warunek wygranej, mając na uwadze możliwość remisu.
- Obrona zamku – Tworzymy grę typu Tower Defense, w której fabryka tworzy klony zaprojektowanych przez nas postaci. Klony poruszają się po wybranej ścieżce i ich zadaniem jest dotarcie do końca planszy. Programujemy przeszkody takie jak wyrzutnie rakiet do obrony zamku.
- Platformówka – Tworzymy grę platformową, która polega na przejściu do mety skacząc po platformach o różnych kształtach znajdujących się na różnych wysokościach. Poznajemy nową funkcję pozwalającą na gwałtowne zatrzymanie gracza nawet w powietrzu.
- Kodu na sportowo – Tworzymy serię gier sportowych, takich jak skoki narciarskie, rzuty karne oraz piłkę nożną. Każdą grę rozpoczynamy od zaprojektowania odpowiedniego świata, na przykład skoczni czy boiska. Każda gra wymaga programu, który implementuje zasady danej gry.
- Żyjące miasteczko – Tworzymy prostą symulację świata rzeczywistego. Korzystając z odpowiednich narzędzi wprowadzamy cykl dnia i nocy oraz możliwość komunikacji z botami, które potrafią samowolnie spacerować po mapie.
- Agar.io – lekcja poświęcona popularnej grze agar.io. Tworzymy grę na wzór agar.io w której określamy warunek, kiedy nasz obiekt ma rosnąć punktowo i zjeść przeciwnika, a kiedy to przeciwnik może zjeść nas.
- Powtórzenie – Lekcja kończąca serię zajęć z Kodu Game Lab. W ramach zajęć wykonujemy cztery ćwiczenia powtórzeniowe, a na koniec tworzymy własną grę. Projekt będzie zawierał dowolne programy oraz funkcje, których nauczyliśmy się podczas zajęć.
- Projekt własny – Lekcja na której uczestnicy wykorzystując zdobytą wiedzę tworzą swój własny projekt gry. Każdy uczestnik zaprezentuje i omówi stworzoną przez siebie grę.
- Wprowadzenie do Scratch – Wprowadzenie do programowania blokowego w Scratch’u. Przeglądamy opcje oraz funkcje środowiska. Piszemy pierwszy program polegający na zjedzeniu sera przez mysz, którego broni kot. W ramach projektu poznajemy podstawowe bloki oraz pętle.
- Malowanie i rysowanie – Poznajemy nowe bloki, które pozwolą nam na korzystanie z funkcji pisaka. Uczymy się jak korzystać z klawiatury oraz w jaki sposób aktywować duszka poprzez kliknięcie.
- Crossy Road – Uczymy się czym są współrzędne w programowaniu oraz w jaki sposób możemy je wykorzystać. W ramach zajęć piszemy grę Crossy Road, która polega na wymijaniu przeciwników w drodze do mety.
- Labirynt – Za pomocą nowo poznanych bloków, uczymy się jak przesyłać między duszkami komunikaty oraz umożliwiamy duszkom reagowanie na kolory za pomocą czujników. W ramach zajęć piszemy prostą grę polegającą na przejściu labiryntu.
- Grawitacja – Na zajęciach omawiamy jak opisać za pomocą bloków mechanizm grawitacji oraz skoku. Tworzymy prostą grę platformową z wykorzystaniem wcześniej poznanych mechanizmów.
- Dinozaur – Poznajemy bloki operatorów arytmetycznych oraz logicznych. Uczymy się jak stworzyć prostą animację korzystając z kostiumów duszków. W ramach zajęć tworzymy grę ze skaczącym T-Rexem, znaną z przeglądarki google chrome.
- Mag Losujący – Poznajemy czym są zmienne oraz liczby pseudolosowe w programowaniu. Tworzymy prostą grę polegającą na odgadnięciu jaką liczbę wylosował program.
- Super Mario – Tworzymy klona gry Mario Bros, czyli prostą grę platformową. W naszym projekcie przedstawiamy ruch z trochę innej perspektywy. W tej grze gracz nie będzie się poruszał, a głównie tło znajdujące za nim.
- Spadające gwiazdki – Uczymy się korzystania z myszki oraz jej współrzędnych. Tworzymy prostą grę polegającą na łapaniu spadających gwiazdek na paletkę, która porusza się zgodnie z ruchem myszki. Dodajemy licznik punktów oraz punktów życia.
- Kosmiczna przygoda – Poznajemy możliwość klonowania duszków wraz z ich programami w czasie działania programu. Wykorzystujemy tą funkcję podczas tworzenia gry polegającej na zestrzeleniu jak największej ilości asteroid za pomocą sterowanego przez nas statku.
- Wyścigi samochodowe – Tworzymy grę wyścigi samochodowe. Wykorzystując zmienne określamy, jak ma zmieniać się prędkość w czasie działania programu.
- Zawody lekkoatletyczne – Uczymy się w jaki sposób można sprawniej segregować i korzystać z większej ilości danych za pomocą list. Tworzymy wyścigi lekkoatletyczne duszków. Na bieżąco wyświetlamy czas każdego uczestnika korzystając właśnie z listy.
- Flappy Bird – Tworzymy grę Flappy Bird polegającą na utrzymaniu oraz jednocześnie omijaniu przeszkód. Za pomocą spacji podskakujemy do góry pokonując siłę grawitacji, o której była mowa na wcześniejszych zajęciach.
- Agar.io – Tworzymy grę Agar.io, która polega na zjedzeniu jak największej ilości grzybków i przeciwników, dzięki którym zwiększamy swój rozmiar. Przeciwnika możemy zjeść dopiero wtedy, kiedy gracz będzie od niego większy. Pracujemy nad poprawnym korzystaniem ze zmiennych, operacji arytmetycznych oraz liczb pseudolosowych.
- Breakout – Tworzymy grę Breakout, która polega na zniszczeniu ściany składającej się z pojedynczych bloków. Pracujemy nad sprawnym korzystaniem z klonowania duszków.
- Ice Tower – Tworzymy grę na wzór popularnej gry Ice Tower. Celem jest wspinanie się coraz wyżej oraz odwzorowanie zasad tej popularnej gry w środowisku Sratch.
- Pac Man – tej gry nie trzeba przedstawiać. Musimy przetrwać w mrocznym labiryncie, uciekając przed goniącymi nas duchami. Gra daje szerokie możliwości programistyczne, nawet w środowisku Scratch.
- Car Race – Tworzymy w pełni programowalną grę, symulator wyścigów. Wykorzystujemy zdobytą w trakcie zajęć wiedzę, programując wszystkie elementy, tak by gra w pełni oddawała wrażenia z jazdy i sterowania pojazdem.
- Podsumowanie i projekt własny – Lekcja na której wykorzystujemy zdobytą wiedzę i tworzymy swój własny projekt gry. Każdy uczestnik zaprezentuje i omówi stworzoną przez siebie grę.
Oferta na rok szkolny 2023/24
PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat
Kodowanie w Minecraft – podstawy programowania blokowego
(Minecraft Education Edition)
Grupa wiekowa 10-12 lat
Minecraft jako fantastyczne narzędzie na nauki kodowania? Teraz to możliwe!
Czas trwania zajęć:
10 miesięcy / wrzesień – czerwiec
33 zajęcia po 90 minut
Płatność: 10 x 220 zł miesięcznie
Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
Zniżki nie łączą się ze sobą.
Wersja edukacyjna popularnej gry Minecraft daje teraz możliwość nauki kodowania. Jeżeli Twoje dziecko jest miłośnikiem Minecrafta, a przy okazji chce się nauczyć kodowania, to zajęcia właśnie dla niego!
- Zajęcia przeznaczone są dla początkujących dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.
- Nauka blokowego języka programowania typu Sctratch, wszystko w uwielbianym przez dzieci środowisku Minecraft!
- Przyjazne wprowadzenie w świat pojęć takich, jak: pętla, warunki, zmienne
- Fantastyczna zabawa połączona z nauką
Oferta na rok szkolny 2023/24
PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat
Podstawy programowania tekstowego
(MakeCode, JavaScript)
Czas trwania zajęć:
10 miesięcy / wrzesień – czerwiec
33 zajęcia po 90 minut
Płatność: 10 x 220 zł miesięcznie
Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
Zniżki nie łączą się ze sobą.
- Zajęcia są kolejnym etapem nauki programowania i przeznaczone są dla wszystkich, którzy ukończyli jeden z naszych kursów podstawowych programowania blokowego lub mieli gdzieś do czynienia z programowaniem w środowisku blokowym (np. Scratch).
- Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej – w środowisku MakeCode pracujemy na interfejsie w j. angielskim, przyswajając przy okazji słownictwo charakterystyczne dla świata programistów.
- Wprowadzenie w tajniki programowania tekstowego – zajęcia mają na celu przejście z programowania blokowego na programowanie tekstowe jako właściwą formę użyteczną i docelowo wykorzystywaną w procesie programowania.
- Zajęcia prowadzone na platformie MakeCode, która umożliwia jednoczesne programowanie gier i animacji w trybie blokowym oraz kodowanie w języku JavaScript.
- Tworzenie programów częściowo w formie blokowej, częściowo w tekstowej.
Program kursu: Podstawy programowania tekstowego
- Wprowadzenie – Wprowadzenie do zajęć, zapoznanie się z platformą Makecode oraz stworzenie pierwszej prostej gry polegającej na łapaniu jedzenia na czas.
- Rysowanie kształtów – Zajęcia polegająca na zapoznaniu się z rysowaniem obiektów, kolorowaniu pojedynczych pikseli oraz wykorzystywaniu tych rysunków do tworzenia Sprite’ów.
- TileMap – Poznajemy klasę TileMap pozwalającą na tworzenie większych terenów, które można wykorzystać w grach z otwartym światem
- Labirynt – Wykorzystując klasę TileMap tworzymy labirynt, gdzie napotkamy duchy, z którymi będziemy musieli walczyć.
- Pong – Własna wersja klasycznej gry Pong.
- Dance Party – Tworzymy grę polegającą na rytmicznym klikaniu przycisków zgodnie z sekwencją wyświetlaną na ekranie.
- Fizyka – zabawa ruchem i tarciem – Poznajemy w jakiś sposób można implementować proste prawa fizyki w naszych grach i animacjach.
- Tablice – walka z duchami – Poznajemy pierwszą strukturę danych wykorzystywaną w programowaniu czyli tablice.
- Bricks – Tworzymy własną wersję gry polegającej na odbijaniu piłki i rozbijaniu ścianki zbudowanej z cegieł.
- Lądownik Kosmiczny – Gra polegająca na wylądowaniu statkiem kosmicznym na wygenerowanej platformie.
- Rzut Wolny – Tworzymy grę polegającą na próbie kąta wyrzutu piłki w taki sposób, żeby trafiła do kosza.
- Hopper – Gra polegająca na przeskakiwaniu przez przeszkody królikiem.
- Flappy Bird – Własna wersja słynnej gry Flappy Bird polegającej na przelocie ptaka między przeszkodami.
- Icy Tower – Własna wersja słynnej gry Flappy Bird polegającej na przelocie ptaka między przeszkodami.
- Platformówka – Tworzymy pierwszą grę platformową z wykorzystaniem klasy TileMap.
- Asteroid Shooter – Statek strzelający do przelatujących asteroid.
- Temple Run – Bieg między przeszkodami.
- Snake – Tworzymy grę Snake z wykorzystaniem tablic.
- Praca w konsoli – Poznajemy na czym polega praca w konsoli i jak ją można wykorzystać.
- Galuga – Gra polegająca na zestrzeleniu nadlatujących duchów za pomocą samolotu bojowego.
- Bouncer Bucket – Łapiemy spadające odbijające się piłki.
- Paint Brush – Ciekawa animacja stworzona za pomocą nadaniu rysikowi przypadkowych przyspieszeń.
- Zapamiętywanie Sekwencji – Gra polegająca na zapamiętaniu wyświetlanej sekwencji kart pokazanych w grze.
- Bubble Sort – Omawiamy prosty algorytm sortowania Bubble Sort. Sortujemy elementy tablicy.
- Bubble Sort – animacja – Wykorzystując poznany algorytm sortowania tworzymy animację przedstawiającą jego działanie.
- Tablice dwuwymiarowe – Kółko i Krzyżyk cz.1 – Część pierwsza tworzenia gry w Kółko i Krzyżyk. Gra polega na wykorzystaniu tablic dwuwymiarowych
- Tablice dwuwymiarowe – Kołko i Krzyżyk cz. 2 – Część druga tworzenia gry w Kółko i Krzyżyk. Warunek wygranej.
- Pi Monte Carlo – Ciekawa metoda określania wartości liczby PI polegająca na obliczeniu liczby kropek wewnątrz kwadratu i ćwierć okręgu o tych samych wymiarach.
- Gra w życie cz. 1 – Ciekawa gra matematyczna, która bazuje na prostych zasadach wyznaczonych przez brytyjskiego matematyka Johna Conway’a.
- Gra w życie cz. 2 – Część druga i zakończenia tworzenia „Gry w życie”.
- Znajdź pary cz. 1 – Gra polegająca na odnalezieniu par Sprite’ów w przedstawionej tablicy dwuwymiarowej.
- Znajdź pary cz. 2 – Zakończenie projektu „Znajdź pary”.
- Zajęcia Projektowe cz. 1 – sekwencja Fibonacci – Pierwsza lekcja projektowa polega na stworzeniu animacji przedstawiającej sekwencję Fibonacciego lub dowolnego innego programu wybranego przez ucznia.
- Zajęcia Projektowe cz. 2 – Boks – Druga lekcja projektowa – gra w Boks, czyli stworzenie gry polegającej na walce z autonomicznym przeciwnikiem lub innej dowolnej gry.
Oferta na rok szkolny 2023/24
PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat
Tworzenie gier 2D
(Unity 3D)
Czas trwania zajęć:
10 miesięcy / wrzesień – czerwiec
33 zajęcia po 90 minut
Płatność: 10 x 220 zł miesięcznie
Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
Zniżki nie łączą się ze sobą.
- Zajęcia są kolejnym etapem nauki programowania i przeznaczone są dla wszystkich, którzy ukończyli jeden z naszych kursów podstawowych programowania blokowego lub mieli gdzieś do czynienia z programowaniem w środowisku blokowym (np. Scratch).
- Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej.
- Unity 3D to doskonałe narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D (powstały na nim gry takie, jak: Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.). Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz aplikacje webowe.
- Nasz kurs to zaznajomienie się z edytorem oraz tworzenie projektów na bazie gotowych elementów graficznych i programistycznych komponentów.
- Po ukończonym kursie będziesz sprawnie poruszać się po programie, znał podstawy jego systemów oraz profesjonalną terminologię. Będziesz potrafił stworzyć własną interaktywną grę lub aplikację.
Program kursu: Tworzenie gier 2D
- Wprowadzenie do Unity – Zapoznanie się z edytorem, przedstawienie poszczególnych części edytora, stworzenie pierwszej mapy labiryntu.
- Labirynt – Skupienie się na zagadnieniu komponentów, budowanie pierwszej prostej gry w oparciu o gotowe komponenty – składanie jak z klocków.
- Labirynt w kolorze – Rozbudowa projektu o nowy poziom, wprowadzenie nadawania kolorów elementom gry.
- Tilemap – Tworzenie poziomów do gier i projektów 2D. Narzędzie tilemap – malowanie map za pomocą kształtów.
- Pierwsza gra platformowa – Wykorzystując nowo poznane narzędzie tilemapy stworzenie pełnoprawnej gry platformowej.
- Generowanie poziomu – Na podstawie gotowego komponentu do generowania poziomu w grze platformowej uczniowie będą zagłębiać oraz utrwalać wiedzę z używania komponentów, zależności między nimi oraz parametryzacji.
- Space shooter – Projekt gry do złożenia z gotowych elementów – komponentów, grafik, gracza, przeciwników. Wprowadzenie do prefabów w Unity.
- Space shooter rozłożony na czynniki pierwsze – Analiza stworzonego na poprzednich zajęciach projektu. Poznanie języka C# na przykładach użycia.
- Space shooter personalizacja – Zwrócenie uwagi na elementy, które można personalizować w ramach projektów w Unity. Co łatwo jest zmieniać. Zaznajomienie się z kodem komponentów w Unity.
- Nieskończone wyścigi – Utrwalanie pracy z prefabami. Stworzenie prostego prototypu nieskończonej gry wyścigowej.
- Wyścigi – Dwuwymiarowy projekt gry wyścigowej z przeciwnikiem poruszającym się po gotowej ścieżce. Manipulowania parametrami dla uzyskania najlepszych efektów.
- Dźwięki i efekty dźwiękowe – Zapoznanie się z zagadnieniem dźwięku w projektach Unity. Poznanie dostępnych efektów dźwiękowych.
- Arkanoid – Klasyczna gra – do złożenia z gotowych elementów plus drobne ingerencje w skrypty.
- Arkanoid z wieloma scenami – Tworzenie wielu scen i praca ze scenami w Unity.
- Osiągnięcia – Zapoznanie się z ideą osiągnięć w grach. Implementacja osiągnięć w grze Arkanoid.
- Efekty cząsteczkowe – Poznanie komponentu odpowiedzialnego za efekty cząsteczkowe w 2d, nadanie lepszej jakości projektom.
- Budowanie projektu – Pierwszy własny zbudowany projekt na platformy Windows.
- LEGO microgame – W oparciu o gotowe narzędzie edukatorskie w Unity wprowadzenie nowego sposobu pracy z obiektami.
- Snake – Klasyczna gra – do złożenia z gotowych elementów plus drobne ingerencje w skrypty.
- Budowanie projektu na platformy mobilne – Pierwszy własny zbudowany projekt na platformę Android.
- Pong – Klasyczna gra – do złożenia z gotowych elementów plus pierwsze podejście do pisania własnego kodu.
- Pong dekonstrukcja – Co tak naprawdę znajduje się pod spodem tych komponentów i prefabów – tajniki kodowania.
- Space invaders – Klasyczna gra – do złożenia z gotowych elementów plus drobne ingerencje w skrypty.
- Space invaders dekonstrukcja – Co tak naprawdę znajduje się pod spodem tych komponentów i prefabów – tajniki kodowania.
- Flappy bird – Próba stworzenia gry trudnej i jednocześnie możliwej do przejścia – fenomen gier trudnych opartych o prostą mechanikę.
- Asset Store – Zapoznanie się potężnym narzędziem Asset Store. Biblioteką gotowych i często darmowych assetów graficznych, mechanik i prefabów. Wspólne przejście przez możliwości i wykorzystanie tego narzędzia.
- Pierwszy własny projekt – Utrwalenie poznanej wiedzy. Utworzenie z gotowych prefabów jednej z gier podobnych do poznanych na wcześniejszych zajęciach.
- Post processing – Efekty postprocessingu dla ulepszenia jakości wyświetlanego obrazu.
- Menu i UI – Wprowadzenie do menu i interfejsu użytkowników. Budowa pierwszego własnego interfejsu.
- Karting microgame – W oparciu o gotowe narzędzie edukatorskie w Unity rozbudowa gotowego projektu. I pierwszy zanurzenie w świat 3D.
- Własny projekt – Przyjrzenie się gotowym, dużym projektom demonstracyjnym od Unity. Stworzenie prostego design doc – dokumentu opisującego mechaniki i wszystkie elementy gry.
- NavMesh – Tworzenie prostego AI w oparciu o Unity NavMesh. Przeciwnicy odnajdują ścieżkę.
- Animacje – Poznanie narzędzia do tworzenia animacji w Unity.
- Projekt podsumowujący – W pełni własny projekt z fazą pre-produkcji (przemyślenie projektu i ogólny zarys) przez produkcje do finalnego build`a na platformę Windows.
Dlaczego warto zaufać właśnie nam? Co nas wyróżnia?
- Dajemy możliwość PRÓBNEGO PRZETESTOWANIA ZAJĘĆ. Jeśli okaże się, że dziecko nie jest jeszcze na nie gotowe lub oczekiwało czegoś innego – nie pobierzemy za nie opłaty.
- Nie musisz podpisywać umowy przed zajęciami – zawieramy ją dopiero po pierwszych zajęciach, jeśli Ty i Twoje dziecko nabierzecie pewności, że są to zajęcia dla niego.
- Nasza umowa jest klarowna i przejrzysta i nie zobowiązuje do uczęszczania przez cały rok szkolny. Wypowiedzieć umowę można w dowolnym momencie, a wypowiedzenie obowiązuje z końcem danego miesiąca. Nie naliczamy żadnych kar, ani dziwnych opłat za rozwiązanie umowy w trakcie roku szkolnego.
- System płatności jest przejrzysty, ze stałą miesięczną kwotą, a ceny w przeliczeniu na godzinę zegarową zajęć są NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE NA RYNKU.
- Oferujemy atrakcyjny SYSTEM ZNIŻEK (10%) dla rodzeństwa, dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny oraz zniżek na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.