Najlepsze zajęcia dla dzieci w Gliwicach!

Programowanie dla dzieci w wieku 10-12 lat


Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat

Podstawy programowania blokowego – poziom I
(Kodu Game Lab, Scratch)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia przeznaczone dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.
  • Tworzenie gier, interaktywnych historii i animacji z wykorzystaniem programowania obiektowego w programach Kodu Game Lab i Scratch.
  • Podstawowe zasady kodowania.
  • Poznanie pojęć: program, zmienna, warunek, algorytm, pętla.
  • Zajęcia rozwijają wyobraźnię przestrzenną, logiczne myślenie i kreatywność

Program kursu: Podstawy programowania blokowego – poziom I

  1. Wprowadzenie do Kodu Game Lab – Zapoznajemy się programem Kodu Game Lab, omawiamy do czego służą dane narzędzia. Tworzymy pierwszy projekt, który polega na stworzeniu dowolnego świata oraz zaprogramowaniu sterowania wstawionego przez nas obiektu.
  2. Wyścigi -Uczymy się jak programować bota, żeby poruszał się po zadanej przez nas ścieżce. Omawiamy ważne ustawienia postaci, takie jak współczynnik prędkości czy przyspieszenia. W ramach zajęć tworzymy wyścigi z przeciwnikami poruszającymi się po własnych ścieżkach.
  3. Tor z przeszkodami – Tworzymy tor przeszkód wraz z odpowiednio zaprogramowanymi przeszkodami. Uczymy się jak działają elementy takie jak wiatraki lub wyrzutnie rakiet. 
  4. Labirynt – Poznajemy narzędzie “magiczny pędzel”, dzięki któremu można podnosić i opuszczać teren danego rodzaju. Wykorzystując to narzędzie, tworzymy labirynt z przeciwnikami, których zadaniem jest odbieranie graczowi punktów życia. Wygrana następuje po zetknięciu się z elementem oznaczającym metę jednocześnie posiadając odpowiednią liczbę punktów.
  5. Crossy Road – Tworzymy grę Crossy Road, która polega na przejściu przez równoległe drogi pełne przeszkód i ruchomych robotów. Uczymy się jak wykorzystać dźwięki, unieruchomić dowolny element oraz zainicjować wybuch.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat

Podstawy programowania tekstowego – poziom II (MakeCode, JavaScript)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia dla wszystkich, którzy ukończyli jeden z kursów podstawowych programowania lub mieli do czynienia z programowaniem w środowisku blokowym (np. Scratch)
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej – w środowisku MakeCode pracujemy w na interfejsie w j. angielskim, przyswajając przy okazji słownictwo charakterystyczne dla świata programistów.
  • Wprowadzenie w tajniki programowania tekstowego – zajęcia mają na celu przejście z programowania blokowego na programowanie tekstowe jako właściwą formę użyteczną i docelowo wykorzystywaną w procesie programowania.
  • Zajęcia prowadzone na platformie MakeCode, która umożliwia jednoczesne programowanie gier i animacji w trybie blokowym oraz kodowanie w języku JavaScript lub Python.
  • Tworzenie programów częściowo w formie blokowej, częściowo w tekstowej.

Program kursu: Podstawy programowania tekstowego – poziom II

  1. Wprowadzenie – Wprowadzenie do zajęć, zapoznanie się z platformą Makecode oraz stworzenie pierwszej prostej gry polegającej na łapaniu jedzenia na czas.
  2. Rysowanie kształtów – Zajęcia polegająca na zapoznaniu się z rysowaniem obiektów, kolorowaniu pojedynczych pikseli oraz wykorzystywaniu tych rysunków do tworzenia Sprite’ów.
  3. TileMap – Poznajemy klasę TileMap pozwalającą na tworzenie większych terenów, które można wykorzystać w grach z otwartym światem
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat

Tworzenie gier 2D  – poziom II (Unity 3D)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia dla wszystkich, którzy ukończyli jeden z kursów podstawowych programowania lub mieli do czynienia z programowaniem w środowisku blokowym (np. Scratch)
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej.
  • Unity 3D to doskonałe narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D (powstały na nim gry takie, jak: Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.). Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz aplikacje webowe.
  • Roczny kurs to zaznajomienie z edytorem oraz tworzenie projektów na bazie gotowych elementów graficznych i programistycznych komponentów.
  • Po ukończonym kursie będziesz sprawnie poruszać się po silniku, znał podstawy jego systemów oraz profesjonalną terminologię. Będziesz potrafił stworzyć własną interaktywną grę lub aplikację.

Program kursu: Tworzenie gier 2D – poziom II

  1. Wprowadzenie do Unity – Zapoznanie się z edytorem, przedstawienie poszczególnych części edytora, stworzenie pierwszej mapy labiryntu.
  2. Labirynt – Skupienie się na zagadnieniu komponentów, budowanie pierwszej prostej gry w oparciu o gotowe komponenty – składanie jak z klocków.
  3. Labirynt w kolorze – Rozbudowa projektu o nowy poziom, wprowadzenie nadawania kolorów elementom gry.
  4. Generowanie poziomu – Na podstawie gotowego komponentu do generowania poziomu w grze platformowej uczniowie będą zagłębiać oraz utrwalać wiedzę z używania komponentów, zależności między nimi oraz parametryzacji.
  5. Space shooter – Projekt gry do złożenia z gotowych elementów – komponentów, grafik, gracza, przeciwników. Wprowadzenie do prefabów w Unity.
Czytaj więcej

Dlaczego warto zaufać właśnie nam? Co nas wyróżnia?

  • Dajemy możliwość PRÓBNEGO PRZETESTOWANIA ZAJĘĆ. Jeśli okaże się, że dziecko nie jest jeszcze na nie gotowe lub oczekiwało czegoś innego – nie pobierzemy za nie opłaty.
  • Nasza umowa jest klarowna i przejrzysta i nie zobowiązuje do uczęszczania przez cały rok szkolny. Wypowiedzieć umowę można w dowolnym momencie, a wypowiedzenie obowiązuje od pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Nie naliczamy żadnych kar za rozwiązanie umowy w trakcie roku szkolnego.
  • Nie musisz podpisywać umowy przed zajęciami – zawieramy ją dopiero po pierwszych zajęciach, jeśli Ty i Twoje dziecko nabierzecie pewności, że są to zajęcia dla niego.
  • System płatności jest przejrzysty, a ceny w przeliczeniu na godzinę zegarową zajęć są NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE NA RYNKU.
  • Nie naliczamy opłat za dni wolne, święta, ferie, wakacje. Płacisz dokładnie za taką liczbę zajęć, jaka wypadnie w danym miesiącu.
  • Oferujemy atrakcyjny SYSTEM ZNIŻEK (10%) dla rodzeństwa, dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny oraz zniżek na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.

Więcej informacji / Zapisy: 797 705 701