Zapraszamy do Gliwic na zajęcia komputerowe dla młodzieży w wieku 12-16 lat

Grupa docelowa: 12 – 16 lat

Programowanie tekstowe – poziom III (Microsoft Small Basic, Lua)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)

  • Zajęcia przeznaczone dla osób, które ukończyły poziom II lub mają ukończone 12 lat.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej – samo pisanie kodu odbywa się w języku angielskim, jednakże składnia języka jest na tyle prosta, że nie wymaga skomplikowanego słownictwa.
  • Small Basic to łatwo przyswajalny i intuicyjny język, a jego opanowanie daje dużo satysfakcji z tworzenia pierwszych programów.
  • Spolszczony interfejs, co na początkowym etapie nauki programowania bardzo ułatwia poruszanie się w środowisku.
  • Całoroczny kurs daje solidne podstawy, by móc powoli wkraczać w języki ogólnego przeznaczenia.

Grupa docelowa: 12- 16 lat

Elektronika i programowanie w MicroPython – poziom III (Raspberry Pi, MicroPython)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)

  • Zajęcia przeznaczone dla osób, które mają ukończone 12 lat i mają za sobą kurs na poziomie I i II.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej.
  • Atrakcyjne zajęcia łączące podstawy programowania, elektroniki oraz fizyki.
  • Uczestnicy poznają działanie mikrokontrolerów, w tym przypadku mikrokontrolera Raspberry Pi Pico, który jest programowany za pomocą języka MicroPython, czyli wysokopoziomowego języka, który pozwala na łatwe tworzenie oprogramowania.
  • Zapoznanie z podstawami elektronikami – pojęcia takie, jak: napięcie, prąd i opór, dioda, rezystor, potencjometr oraz bardziej zaawansowane, np.: ekran LCD, czujniki czy żyroskop.
  • Tworzenie programów, które pozwolą na komunikację mikrokontrolera z komputerem, co umożliwia wykorzystanie odczytów z czujników w samodzielnie stworzonych mini-grach.

Grupa docelowa: 13-16 lat

W zależności od poziomu zaawansowania grupy, zajęcia obejmują:

Podstawy programowania tekstowego – poziom I (SmallBasic, Lua)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu     

Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)

  • Zajęcia dla wszystkich, którzy zaczynają swoją przygodę z programowaniem lub ukończyli poziom II w młodszej grupie.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej.
  • Wprowadzenie w tajniki programowania tekstowego.
  • Podstawy języka Small Basic (intuicyjne, przyswajalne programowanie dla początkujących programistów z prostym interfejsem w j. polskim i składnią wspomaganą przez pomoc kontekstową).
  • Podstawy języka Lua (skryptowy język programowania o prostej i przejrzystej składni z angielskim interfejsem).
  • Świetna podstawa do wejścia w kolejne j

Grupa docelowa: 14-16 lat

Programowanie Python – poziom II (Python)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)

  • Zajęcia dla wszystkich, którzy ukończyli 14 lat lub poziom I
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
  • Nauka programowania w języku Pythonwysokopoziomowym języku obiektowym z rozbudowanym pakietem bibliotek standardowych
  • Rozwiązywanie problemów natury logicznej i programistycznej
  • Podwaliny niezbędne do rozwoju przyszłego programisty stron, gier, oraz aplikacji komputerowych i mobilnych.

Grupa docelowa: 13-16 lat

Tworzenie gier komputerowych w Unity 3D – poziom II (Unity 3D, C#)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)

  • Zajęcia dla wszystkich, którzy mają ukończony 14 rok życia i mieli już do czynienia z programowaniem.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
  • Unity 3D to doskonałe narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D (powstały na nim gry takie, jak: Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.). Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz aplikacje webowe.
  • W oparciu o program Unity 3D i korzystając z jego dużych możliwości, uczniowie poznają wszystkie podstawowe elementy silnika 3D, umożliwiające rozwój nie tylko w tworzeniu gier, ale także projektowaniu, wizualizacji produktu, wirtualnych spacerów, aplikacji biznesowych.
  • Tworzenie gier i aplikacji mobilnych w Unity 3D na urządzenia z systemami operacyjnymi Android® i iOS® oraz komputery PC z systemem Windows (od czego zacząć, tworzenie scenariuszy i elementów graficznych) – praca na gotowych assetach.
  • Poznanie składni i elementów języka C#
  • Kurs zaawansowanego programowania i grafiki komputerowej.

Więcej informacji / Zapisy: 797 705 701