Zapraszamy do Gliwic na zajęcia komputerowe dla młodzieży w wieku 12-16 lat
Grupa docelowa: 12 – 16 lat
Programowanie tekstowe – poziom III (Microsoft Small Basic, Lua)
Czas zajęć: zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty: 240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)
- Zajęcia przeznaczone dla osób, które ukończyły poziom II lub mają ukończone 12 lat.
- Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej – samo pisanie kodu odbywa się w języku angielskim, jednakże składnia języka jest na tyle prosta, że nie wymaga skomplikowanego słownictwa.
- Small Basic to łatwo przyswajalny i intuicyjny język, a jego opanowanie daje dużo satysfakcji z tworzenia pierwszych programów.
- Spolszczony interfejs, co na początkowym etapie nauki programowania bardzo ułatwia poruszanie się w środowisku.
- Całoroczny kurs daje solidne podstawy, by móc powoli wkraczać w języki ogólnego przeznaczenia.
Grupa docelowa: 12- 16 lat
Elektronika i programowanie w MicroPython – poziom III (Raspberry Pi, MicroPython)
Czas zajęć: zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty: 240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)
- Zajęcia przeznaczone dla osób, które mają ukończone 12 lat i mają za sobą kurs na poziomie I i II.
- Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej.
- Atrakcyjne zajęcia łączące podstawy programowania, elektroniki oraz fizyki.
- Uczestnicy poznają działanie mikrokontrolerów, w tym przypadku mikrokontrolera Raspberry Pi Pico, który jest programowany za pomocą języka MicroPython, czyli wysokopoziomowego języka, który pozwala na łatwe tworzenie oprogramowania.
- Zapoznanie z podstawami elektronikami – pojęcia takie, jak: napięcie, prąd i opór, dioda, rezystor, potencjometr oraz bardziej zaawansowane, np.: ekran LCD, czujniki czy żyroskop.
- Tworzenie programów, które pozwolą na komunikację mikrokontrolera z komputerem, co umożliwia wykorzystanie odczytów z czujników w samodzielnie stworzonych mini-grach.
Grupa docelowa: 13-16 lat
W zależności od poziomu zaawansowania grupy, zajęcia obejmują:
Podstawy programowania tekstowego – poziom I (SmallBasic, Lua)
Czas zajęć: zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty: 240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)
- Zajęcia dla wszystkich, którzy zaczynają swoją przygodę z programowaniem lub ukończyli poziom II w młodszej grupie.
- Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej.
- Wprowadzenie w tajniki programowania tekstowego.
- Podstawy języka Small Basic (intuicyjne, przyswajalne programowanie dla początkujących programistów z prostym interfejsem w j. polskim i składnią wspomaganą przez pomoc kontekstową).
- Podstawy języka Lua (skryptowy język programowania o prostej i przejrzystej składni z angielskim interfejsem).
- Świetna podstawa do wejścia w kolejne j
Grupa docelowa: 14-16 lat
Programowanie Python – poziom II (Python)
Czas zajęć: zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty: 240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)
- Zajęcia dla wszystkich, którzy ukończyli 14 lat lub poziom I
- Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
- Nauka programowania w języku Python – wysokopoziomowym języku obiektowym z rozbudowanym pakietem bibliotek standardowych
- Rozwiązywanie problemów natury logicznej i programistycznej
- Podwaliny niezbędne do rozwoju przyszłego programisty stron, gier, oraz aplikacji komputerowych i mobilnych.
Grupa docelowa: 13-16 lat
Tworzenie gier komputerowych w Unity 3D – poziom II (Unity 3D, C#)
Czas zajęć: zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty: 240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)
- Zajęcia dla wszystkich, którzy mają ukończony 14 rok życia i mieli już do czynienia z programowaniem.
- Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
- Unity 3D to doskonałe narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D (powstały na nim gry takie, jak: Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.). Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz aplikacje webowe.
- W oparciu o program Unity 3D i korzystając z jego dużych możliwości, uczniowie poznają wszystkie podstawowe elementy silnika 3D, umożliwiające rozwój nie tylko w tworzeniu gier, ale także projektowaniu, wizualizacji produktu, wirtualnych spacerów, aplikacji biznesowych.
- Tworzenie gier i aplikacji mobilnych w Unity 3D na urządzenia z systemami operacyjnymi Android® i iOS® oraz komputery PC z systemem Windows (od czego zacząć, tworzenie scenariuszy i elementów graficznych) – praca na gotowych assetach.
- Poznanie składni i elementów języka C#
- Kurs zaawansowanego programowania i grafiki komputerowej.