Najlepsze zajęcia dla młodzieży w Gliwicach! Programowanie dla młodzieży w wieku 12-16 lat


Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 11/12 – 16 lat

Programowanie webowe
(HTML, CSS, JavaScript)

czas trwania zajęć: 90 minut.

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 10 stałych rat po 240 zł miesięcznie*
*pierwsza płatność do 5 dni od podpisania umowy


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Zajęcia przeznaczone dla uczestników, którzy mają 12 lat (lub w pełni ukończone 11 lat) i chcą rozpocząć przygodę z programowaniem.
  • Wprowadzenie w tajniki tworzenia stron internetowych, dostosowanych do różnych urządzeń (responsywność).
  • Trzy języki programowania w jednym kursie: HTML (ang. HyperText Markup Language – hipertekstowy język znaczników), CSS (ang. Cascading Style Sheets – kaskadowe arkusze stylów), JavaScript – skryptowy język programowania, który posłuży nam do tworzenia interaktywnych stron, animacji i efektów.
  • Poznamy narzędzia, które automatyzują pracę i ułatwiają zarządzanie projektami.
  • Dużo ciekawej wiedzy na temat domen, adresów internetowych, serwerów, czy praw autorskich.

Program kursu: Programowanie webowe

  1. Podstawy HTML i CSS cz. 1
  2. Podstawy HTML i CSS cz. 2
  3. Tabele w HTML
  4. Zaawansowane zagadnienia HTML i CSS – div’y, klasy, id
  5. CSS – pozycjonowanie treści na stronie
  6. Tworzenie responsywnego layout’u strony – Flexbox oraz Grid
  7. Projekt – tworzymy stronę kulinarną, utrwalamy zdobytą dotychczas wiedzę
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 12- 16 lat

Programowanie tekstowe
(Microsoft Small Basic, Lua)

czas trwania zajęć: 90 minut

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 10 stałych rat po 240 zł miesięcznie*
*pierwsza płatność do 5 dni od podpisania umowy


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Kurs skierowany jest do uczestników, którzy mają 12 lat i dobrze opanowane programowanie blokowe typu Scratch lub ukończyli 13 lat i chcą rozpocząć przygodę z programowaniem.
    Optymalnym wariantem jest ukończenie naszego kursu z „Podstaw Programowania Tekstowego” w oparciu o MakeCode, JavaScript i Python.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej – samo pisanie kodu odbywa się w języku angielskim, jednakże składnia języka jest na tyle prosta, że nie wymaga skomplikowanego słownictwa.
  • Small Basic to łatwo przyswajalny i intuicyjny język, a jego opanowanie daje dużo satysfakcji z tworzenia pierwszych programów.
  • Spolszczony interfejs, co na początkowym etapie nauki programowania bardzo ułatwia poruszanie się w środowisku.
  • Całoroczny kurs daje solidne podstawy, by móc powoli wkraczać w języki ogólnego przeznaczenia.

Program kursu: Programowanie tekstowe (Microsoft Small Basic, Lua)

  1. Wprowadzenie do Small Basic`a – Zapoznanie się ze środowiskiem konsoli i składnią języka Small Basic.
  2. Żółwik – Korzystając z konsoli oraz żółwika uczymy się działania pętli For, While oraz Goto Start.
  3. Pętle i grafika – Piszemy rozbudowany system logowania oraz program tworzący choinki w konsoli korzystając z zagnieżdżonych pętli oraz operatorów logicznych. W drugiej części zajęć uczymy się jak otworzyć okno graficzne oraz jak w Small Basic’u wygląda układ współrzędnych.
  4. Rysunki – Poznajemy w jaki sposób korzystać z układu współrzędnych do rozmieszczenia obiektów w oknie graficznym. Uczymy się rysowania kształtów (elipsa, prostokąt).
  5. Funkcje – Poznajemy działanie oraz wykorzystanie funkcji w programowaniu. W ramach tych zajęć, funkcje posłużą nam do stworzenia animacji.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 12- 16 lat

Elektronika i programowanie w MicroPython

(Raspberry Pi, MicroPython)

czas trwania zajęć: 90 minut

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 9 stałych rat po 250 zł miesięcznie*

Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Zajęcia przeznaczone dla uczestników, którzy ukończyli 12 lat i mają ukończony podstawowy kurs programowania tekstowego lub chcą rozpocząć przygodę z elektroniką i mają ukończone w pełni 13 lat.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej.
  • Atrakcyjne zajęcia łączące podstawy programowania, elektroniki oraz fizyki.
  • Uczestnicy poznają działanie mikrokontrolerów, w tym przypadku mikrokontrolera Raspberry Pi Pico, który jest programowany za pomocą języka MicroPython, czyli wysokopoziomowego języka, który pozwala na łatwe tworzenie oprogramowania.
  • Zapoznanie z podstawami elektronikami – pojęcia takie, jak: napięcie, prąd i opór, dioda, rezystor, potencjometr oraz bardziej zaawansowane, np.: ekran LCD, czujniki czy żyroskop.
  • Tworzenie programów, które pozwolą na komunikację mikrokontrolera z komputerem, co umożliwia wykorzystanie odczytów z czujników w samodzielnie stworzonych mini-grach.

Program kursu: Elektronika z MicroPythonem

  1. Wprowadzenie – Budowa mikrokontrolera, zasady działania. Tworzymy pierwszy projekt z wykorzystaniem mikrokontrolera Raspberry Pi Pico z wykorzystaniem diod LED.
  2. Napięcie, prąd i opór – Poznajemy czym jest napięcie, prąd oraz opór. Za pomocą diod oraz rezystorów dobieramy jasność świecenia diody.
  3. Potencjometr – Poznajemy zasadę działania potencjometru, tworzymy prostą animację na diodach LED.
  4. Fotorezystor – Poznajemy fotorezystor, piszemy program, który będzie dobierał moc światła na podstawie jasności otoczenia.
  5. Przyciski – Uczymy się korzystać z wejść cyfrowych mikrokontrolera.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 13-16 lat

Programowanie Python
(Python)

czas trwania zajęć: 90 minut

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 9 stałych rat po 250 zł miesięcznie*


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Zajęcia przeznaczone dla uczestników, którzy ukończyli 13 lat i znają podstawy programowania tekstowego.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
  • Nauka programowania w języku Pythonwysokopoziomowym języku obiektowym z rozbudowanym pakietem bibliotek standardowych
  • Rozwiązywanie problemów natury logicznej i programistycznej
  • Podwaliny niezbędne do rozwoju przyszłego programisty stron, gier, oraz aplikacji komputerowych i mobilnych.

Program kursu: Programowanie Python

  1. Wprowadzenie – Wprowadzenie do języka Python i środowiska programowania. W trakcie zajęć omawiamy to czym jest, a czym nie jest język Python, w jaki sposób się tworzy i uruchamia skrypty oraz jakich narzędzi można do tego użyć.
  2. Rozmowna konsola (Zmienne i podstawowe funkcje) – W trakcie zajęć uczymy się na temat podstawowych funkcji konsolowych (I/O) oraz tego jak tworzyć i używać zmienne.
  3. Proste logowanie do konta (Instrukcje warunkowe) – W trakcie zajęć poznajemy instrukcje warunkowe if/if-else oraz zmienne typu bool, na przykładzie programu logowania z zapisanym loginem i hasłem.
  4. Wieczne zgadywanie (Pętla while i wartości losowe) – W trakcie zajęć poznajemy pętlę while i to jak ją zakończyć oraz wartości losowe. Program polega na odgadnięciu wylosowanej liczby.
  5. Kalkulator (Operacje matematyczne) – W trakcie zajęć uczymy się jak łączyć ze sobą różne zmienne i wykonywać operacje matematyczne na nich, dzięki informacjom z poprzednich zajęć tworzymy kalkulator z 4 podstawowymi operacjami.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 13-16 lat

Tworzenie gier komputerowych w Unity 3D
(Unity 3D, C#)

czas trwania zajęć: 90 minut

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 9 stałych rat po 250 zł miesięcznie*
*pierwsza płatność do 5 dni od podpisania umowy


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Zajęcia dla wszystkich, którzy mają ukończony 13 rok życia i mieli już do czynienia z programowaniem tesktowym.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
  • Unity 3D to doskonałe narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D (powstały na nim gry takie, jak: Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.). Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz aplikacje webowe.
  • W oparciu o program Unity 3D i korzystając z jego dużych możliwości, uczniowie poznają wszystkie podstawowe elementy silnika 3D, umożliwiające rozwój nie tylko w tworzeniu gier, ale także projektowaniu, wizualizacji produktu, wirtualnych spacerów, aplikacji biznesowych.
  • Tworzenie gier i aplikacji mobilnych w Unity 3D na urządzenia z systemami operacyjnymi Android® i iOS® oraz komputery PC z systemem Windows (od czego zacząć, tworzenie scenariuszy i elementów graficznych) – praca na gotowych assetach.
  • Poznanie składni i elementów języka C#
  • Kurs zaawansowanego programowania i grafiki komputerowej.

Program kursu: Tworzenie gier w Unity 3D

  1. Wprowadzenie do Unity 3D – Zapoznanie się z edytorem, przedstawienie poszczególnych części edytora, stworzenie pierwszej mapy labiryntu.
  2. Budowanie świata w 3D – Budowa swojego pierwszego poziomu gry w Unity. Poznanie zagadnień prefabów.
  3. Efekty cząstkowe – Poznanie komponentu odpowiedzialnego za efekty cząsteczkowe w 2d, nadanie lepszej jakości projektom.
  4. Wprowadzenie do Unity Playground – Poznanie przystępnego narzędzia do tworzenia projektów 2D w Unity. 
  5. Minigry w Unity Playground – Rozkładanie na czynniki pierwsze gotowych minigier.
  6. Animacje – Poznanie narzędzia do tworzenia animacji w Unity. 
Czytaj więcej

Dlaczego warto zaufać właśnie nam? Co nas wyróżnia?

  • Dajemy możliwość PRÓBNEGO PRZETESTOWANIA ZAJĘĆ. Jeśli okaże się, że dziecko nie jest jeszcze na nie gotowe lub oczekiwało czegoś innego – nie pobierzemy za nie opłaty, w przeciwnym wypadku zajęcia wliczone są do płatności.
  • Nie musisz podpisywać umowy przed zajęciami – zawieramy ją dopiero po pierwszych zajęciach, jeśli Ty i Twoje dziecko nabierzecie pewności, że są to zajęcia dla niego.  Podpisując z nami umowę pierwsze zajęcia wliczone są w harmonogram płatności.
  • Nasza umowa jest klarowna i przejrzysta i nie zobowiązuje do uczęszczania przez cały rok szkolny. Wypowiedzieć umowę można w dowolnym momencie, a wypowiedzenie obowiązuje z końcem danego miesiąca. Nie naliczamy żadnych kar, ani dziwnych opłat za rozwiązanie umowy w trakcie roku szkolnego.
  • System płatności jest przejrzysty, ze stałą miesięczną kwotą, a ceny w przeliczeniu na godzinę zegarową zajęć są NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE NA RYNKU.
  • Oferujemy atrakcyjny SYSTEM ZNIŻEK (10%) dla rodzeństwa, dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny oraz zniżek na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.

Więcej informacji / Zapisy: 797 705 701