Najlepsze zajęcia dla młodzieży w Gliwicach! Programowanie dla młodzieży w wieku 12-16 lat


Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 12 – 16 lat

Programowanie tekstowe – poziom III
(Microsoft Small Basic, Lua)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia przeznaczone dla osób, które ukończyły poziom II lub mają ukończone 12 lat.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej – samo pisanie kodu odbywa się w języku angielskim, jednakże składnia języka jest na tyle prosta, że nie wymaga skomplikowanego słownictwa.
  • Small Basic to łatwo przyswajalny i intuicyjny język, a jego opanowanie daje dużo satysfakcji z tworzenia pierwszych programów.
  • Spolszczony interfejs, co na początkowym etapie nauki programowania bardzo ułatwia poruszanie się w środowisku.
  • Całoroczny kurs daje solidne podstawy, by móc powoli wkraczać w języki ogólnego przeznaczenia.

Programowanie tekstowe – poziom III (Microsoft Small Basic, Lua)

  1. Wprowadzenie do Small Basic`a – Zapoznanie się ze środowiskiem konsoli i składnią języka Small Basic.
  2. Żółwik – Korzystając z konsoli oraz żółwika uczymy się działania pętli For, While oraz Goto Start.
  3. Pętle i grafika – Piszemy rozbudowany system logowania oraz program tworzący choinki w konsoli korzystając z zagnieżdżonych pętli oraz operatorów logicznych. W drugiej części zajęć uczymy się jak otworzyć okno graficzne oraz jak w Small Basic’u wygląda układ współrzędnych.
  4. Rysunki – Poznajemy w jaki sposób korzystać z układu współrzędnych do rozmieszczenia obiektów w oknie graficznym. Uczymy się rysowania kształtów (elipsa, prostokąt).
  5. Funkcje – Poznajemy działanie oraz wykorzystanie funkcji w programowaniu. W ramach tych zajęć, funkcje posłużą nam do stworzenia animacji.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 12- 16 lat

Elektronika i programowanie w MicroPython – poziom III (Raspberry Pi, MicroPython)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          260 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia przeznaczone dla osób, które mają ukończone 12 lat i mają za sobą kurs na poziomie II lub rozpoczynają i mają ukończone w pełni 13 lat.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej.
  • Atrakcyjne zajęcia łączące podstawy programowania, elektroniki oraz fizyki.
  • Uczestnicy poznają działanie mikrokontrolerów, w tym przypadku mikrokontrolera Raspberry Pi Pico, który jest programowany za pomocą języka MicroPython, czyli wysokopoziomowego języka, który pozwala na łatwe tworzenie oprogramowania.
  • Zapoznanie z podstawami elektronikami – pojęcia takie, jak: napięcie, prąd i opór, dioda, rezystor, potencjometr oraz bardziej zaawansowane, np.: ekran LCD, czujniki czy żyroskop.
  • Tworzenie programów, które pozwolą na komunikację mikrokontrolera z komputerem, co umożliwia wykorzystanie odczytów z czujników w samodzielnie stworzonych mini-grach.

Szczegóły kursu

  1. Wprowadzenie – Budowa mikrokontrolera, zasady działania. Tworzymy pierwszy projekt z wykorzystaniem mikrokontrolera Raspberry Pi Pico z wykorzystaniem diod LED.
  2. Napięcie, prąd i opór – Poznajemy czym jest napięcie, prąd oraz opór. Za pomocą diod oraz rezystorów dobieramy jasność świecenia diody.
  3. Potencjometr – Poznajemy zasadę działania potencjometru, tworzymy prostą animację na diodach LED.
  4. Fotorezystor – Poznajemy fotorezystor, piszemy program, który będzie dobierał moc światła na podstawie jasności otoczenia.
  5. Przyciski – Uczymy się korzystać z wejść cyfrowych mikrokontrolera.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 13-16 lat

Podstawy programowania tekstowego – poziom I (SmallBasic, Lua)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu     
Opłaty:          240 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia dla wszystkich, którzy zaczynają swoją przygodę z programowaniem lub ukończyli poziom II w młodszej grupie.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej.
  • Wprowadzenie w tajniki programowania tekstowego.
  • Podstawy języka Small Basic (intuicyjne, przyswajalne programowanie dla początkujących programistów z prostym interfejsem w j. polskim i składnią wspomaganą przez pomoc kontekstową).
  • Podstawy języka Lua (skryptowy język programowania o prostej i przejrzystej składni z angielskim interfejsem).
  • Świetna podstawa do wejścia w kolejne języki programowania tekstowego.

Szczegóły kursu

  1. Wprowadzenie do Small Basic`a – Zapoznanie się ze środowiskiem konsoli i składnią języka Small Basic.
  2. Żółwik – Korzystając z konsoli oraz żółwika uczymy się działania pętli For, While oraz Goto Start.
  3. Pętle i grafika – Piszemy rozbudowany system logowania oraz program tworzący choinki w konsoli korzystając z zagnieżdżonych pętli oraz operatorów logicznych. W drugiej części zajęć uczymy się jak otworzyć okno graficzne oraz jak w Small Basic’u wygląda układ współrzędnych.
  4. Rysunki – Poznajemy w jaki sposób korzystać z układu współrzędnych do rozmieszczenia obiektów w oknie graficznym. Uczymy się rysowania kształtów (elipsa, prostokąt).
  5. Funkcje – Poznajemy działanie oraz wykorzystanie funkcji w programowaniu. W ramach tych zajęć, funkcje posłużą nam do stworzenia animacji.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 13-16 lat

Programowanie Python – poziom II (Python)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          260 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia dla dzieci, które ukończyły 13 lat i miały do czynienia z programowaniem tekstowym.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
  • Nauka programowania w języku Pythonwysokopoziomowym języku obiektowym z rozbudowanym pakietem bibliotek standardowych
  • Rozwiązywanie problemów natury logicznej i programistycznej
  • Podwaliny niezbędne do rozwoju przyszłego programisty stron, gier, oraz aplikacji komputerowych i mobilnych.

Szczegóły kursu

  1. Wprowadzenie – Wprowadzenie do języka Python i środowiska programowania. W trakcie zajęć omawiamy to czym jest, a czym nie jest język Python, w jaki sposób się tworzy i uruchamia skrypty oraz jakich narzędzi można do tego użyć.
  2. Rozmowna konsola (Zmienne i podstawowe funkcje) – W trakcie zajęć uczymy się na temat podstawowych funkcji konsolowych (I/O) oraz tego jak tworzyć i używać zmienne.
  3. Proste logowanie do konta (Instrukcje warunkowe) – W trakcie zajęć poznajemy instrukcje warunkowe if/if-else oraz zmienne typu bool, na przykładzie programu logowania z zapisanym loginem i hasłem.
  4. Wieczne zgadywanie (Pętla while i wartości losowe) – W trakcie zajęć poznajemy pętlę while i to jak ją zakończyć oraz wartości losowe. Program polega na odgadnięciu wylosowanej liczby.
  5. Kalkulator (Operacje matematyczne) – W trakcie zajęć uczymy się jak łączyć ze sobą różne zmienne i wykonywać operacje matematyczne na nich, dzięki informacjom z poprzednich zajęć tworzymy kalkulator z 4 podstawowymi operacjami.
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2022/23

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 13-16 lat

Tworzenie gier komputerowych w Unity 3D – poziom II (Unity 3D, C#)

Czas zajęć:    zajęcia 90 – minutowe raz w tygodniu
Opłaty:          260 zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Zajęcia dla wszystkich, którzy mają ukończony 14 rok życia i mieli już do czynienia z programowaniem.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 7 klasy szkoły podstawowej.
  • Unity 3D to doskonałe narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D (powstały na nim gry takie, jak: Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.). Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz aplikacje webowe.
  • W oparciu o program Unity 3D i korzystając z jego dużych możliwości, uczniowie poznają wszystkie podstawowe elementy silnika 3D, umożliwiające rozwój nie tylko w tworzeniu gier, ale także projektowaniu, wizualizacji produktu, wirtualnych spacerów, aplikacji biznesowych.
  • Tworzenie gier i aplikacji mobilnych w Unity 3D na urządzenia z systemami operacyjnymi Android® i iOS® oraz komputery PC z systemem Windows (od czego zacząć, tworzenie scenariuszy i elementów graficznych) – praca na gotowych assetach.
  • Poznanie składni i elementów języka C#
  • Kurs zaawansowanego programowania i grafiki komputerowej.

Szczegóły kursu

  1. Wprowadzenie do Unity 3D – Zapoznanie się z edytorem, przedstawienie poszczególnych części edytora, stworzenie pierwszej mapy labiryntu.
  2. Budowanie świata w 3D – Budowa swojego pierwszego poziomu gry w Unity. Poznanie zagadnień prefabów.
  3. Labirynt – Pierwsza gra w 3d – praca z gotowymi elementami do złożenia i ustawieniami. Parametryzacja elementów.
  4. Programowanie C# – Całe zajęcia poświęcone C#, przejście przez podstawowe zagadnienia, poznanie składni, poznanie paradygmatu obiektowego.
  5. Clicker – Projekt z użyciem interfejsu, rozwinięcie zajęć o elementy z programowaniem.
  6. Programowanie C# – Podstawy relacji między klasami, zagadnienia czystego kodu.
Czytaj więcej

Dlaczego warto zaufać właśnie nam? Co nas wyróżnia?

  • Dajemy możliwość PRÓBNEGO PRZETESTOWANIA ZAJĘĆ. Jeśli okaże się, że dziecko nie jest jeszcze na nie gotowe lub oczekiwało czegoś innego – nie pobierzemy za nie opłaty.
  • Nasza umowa jest klarowna i przejrzysta i nie zobowiązuje do uczęszczania przez cały rok szkolny. Wypowiedzieć umowę można w dowolnym momencie, a wypowiedzenie obowiązuje od pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Nie naliczamy żadnych kar za rozwiązanie umowy w trakcie roku szkolnego.
  • Nie musisz podpisywać umowy przed zajęciami – zawieramy ją dopiero po pierwszych zajęciach, jeśli Ty i Twoje dziecko nabierzecie pewności, że są to zajęcia dla niego.
  • System płatności jest przejrzysty, a ceny w przeliczeniu na godzinę zegarową zajęć są NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE NA RYNKU.
  • Nie naliczamy opłat za dni wolne, święta, ferie, wakacje. Płacisz dokładnie za taką liczbę zajęć, jaka wypadnie w danym miesiącu.
  • Oferujemy atrakcyjny SYSTEM ZNIŻEK (10%) dla rodzeństwa, dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny oraz zniżek na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.

Więcej informacji / Zapisy: 797 705 701