MINECRAFT EDUCATION IN ENGLISH

Grupa docelowa: 7-9 lat

Długość trwania zajęć:    zajęcia 90-minutowe
Kiedy?                                WTOREK godz.17.00 – 18.30, SOBOTA godz. 9.00 – 10.30
Prowadzący:                     mgr inż. Halit Doğrusöz, Turcja
Opłaty:                               240zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)

Grupa docelowa: 10-12 lat

Długość trwania zajęć:    zajęcia 90-minutowe
Kiedy?                                SOBOTA godz. 10.45 – 12.15
Prowadzący:                     mgr inż. Halit Doğrusöz, Turcja
Opłaty:                               240zł / miesiąc (4 zajęcia w miesiącu)

Zajęcia w całości prowadzone w języku angielskim. Dzieci  grając w swoją ulubioną grę, w sposób naturalny przyswajają nie tylko słownictwo świata Minecraft, ale i język niezbędny do codziennej komunikacji.

Dzieci pracują w środowisku najpopularniejszej gry, żeby stworzyć i zaprogramować swój własny świat.
Nasza wersja edukacyjna dedykowana jest do zajęć, które mają na celu rozwój:

  • kreatywności,
  • logicznego myślenia,
  • wyobrażenia przestrzennego.

Naszą zabawę uzupełniamy o elementy takie jak programowanie świata Minecraft oraz naukę podstaw chemii, fizyki czy innych przedmiotów, wykorzystując specjalne światy dostępne wyłącznie w wersji edukacyjnej – wszystko w języku angielskim!

Cele zajęć:

  1. Komunikowanie się w języku angielskim w warunkach zbliżonych do naturalnych oraz przyjaznej, bezpiecznej atmosferze.
  2. Rozwijanie umiejętności pracy w zespole.
  3. Rozwijanie myślenia naukowego i matematycznego.

Zasady:

  1. Stworzenie warunków zbliżonych do naturalnych: przyjazna atmosfera z maksymalnym wystawieniem (exposure, immersion) na j. angielski – stosowanie metody English through English.
  2. Respektowanie okresu ciszy – nie zmuszanie dziecka do produkcji języka.
  3. Do wprowadzenia zagadnień leksykalnych i gramatycznych wykorzystuje się edukacyjną wersję gry Minecraft.

Główne treści nauczania – LEKSYKA

  1. Witanie się i żegnanie, pozdrawianie, przepraszanie, komunikacja w klasie.
  2. Wyrażanie swoich upodobań i zainteresowań.
  3. Opisywanie cech ludzi, zwierząt, przedmiotów (rozmiar, kształt, kolor).
  4. Nazywanie i opisywanie zwierząt.
  5. Produkty żywnościowe i posiłki.
  6. Sport i hobby.
  7. Podawanie godziny, dni tygodnia, nazw miesięcy.
  8. Pomieszczenia w domu / zamku.
  9. Określanie położenia.
  10. Nazywanie pór roku i opisywanie pogody.
  11. Nazywanie miejsc w mieście.
  12. Określanie kierunku i sposobów dotarcia do celu.
  13. Przyroda.
  14. Środki transportu.
  15. Sklep i zakupy – pytanie o cenę, liczenie pieniędzy.
  16. Części ciała.
  17. Muzyka i instrumenty.

Główne treści nauczania – GRAMATYKA

Nacisk kładziemy na naturalne przyswajanie struktur, a nie na bezpośrednie wyjaśnianie reguł gramatycznych.

  1. Zdania z czasownikiem “być”, “mieć”, “umieć”, “lubić”.
  2. Pytania szczegółowe (What? Where? Who? When? Which? Why? How many? How much?)
  3. Liczba pojedyncza i mnoga.
  4. Liczebniki 1-100.
  5. Przyimki miejsca i czasu.
  6. Czasy: Present Simple, Present Continuous, Past Simple.
  7. Przymiotniki.
  8. Tryb rozkazujący.

Zakładany poziom kompetencji językowej: A1 / A2

Struktura lekcji:

  1. Quiz – przypomnienie słów / wyrażeń z ostatniej / ostatnich lekcji (np. Kahoot).
  2. Sprawdzenie kart pracy, nagrodzenie dzieci naklejkami.
  3. Wprowadzenie: o czym będziemy się uczyć? Co będziemy robić?
  4. Wprowadzenie nowych słów / wyrażeń – prezentacja, film, obrazki, gify.
  5. Aktywność w Minecraft.
  6. Podsumowanie zajęć.
  7. Rozdanie kart pracy.


Metody nauczania:

  1. Total Physical Response (TPR)
  2. Metoda audiolingwalna (drilling)
  3. Metoda audiowizualna
  4. Nauka przez zabawę

Więcej informacji: 515 135 419