Najlepsze zajęcia dla dzieci w Gliwicach!

Programowanie dla dzieci w wieku 9-12 lat


Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 9-12 lat

Podstawy programowania blokowego
(Scratch, App Inventor)

Czas trwania zajęć: 90 minut.

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy

Opłaty: 10 stałych rat po 220 zł miesięcznie*
*pierwsza płatność do 5 dni od podpisania umowy


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.
  • Tworzenie gier, interaktywnych historii i animacji z wykorzystaniem programowania blokowego w programach Scratch.
  • Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne z systemem android z wykorzystaniem programowania obiektowego App Inventor.
  • Podstawowe zasady kodowania.
  • Poznanie pojęć: program, zmienna, warunek, algorytm, pętla, funkcja.
  • Zajęcia rozwijają wyobraźnię przestrzenną, logiczne myślenie i kreatywność.

Program kursu: Podstawy programowania blokowego

  1. Wprowadzenie do Scratch – Wprowadzenie do programowania blokowego w Scratch’u. Przeglądamy opcje oraz funkcje środowiska. Piszemy pierwszy program polegający na zjedzeniu sera przez mysz, którego broni kot. W ramach projektu poznajemy podstawowe bloki oraz pętle. 
  2. Malowanie i rysowanie – Poznajemy nowe bloki, które pozwolą nam na korzystanie z funkcji pisaka. Uczymy się jak korzystać z klawiatury oraz w jaki sposób aktywować duszka poprzez kliknięcie.  Crossy Road – Uczymy się czym są współrzędne w programowaniu oraz w jaki sposób możemy je wykorzystać. W ramach zajęć piszemy grę Crossy Road, która polega na wymijaniu przeciwników w drodze do mety. 
  3. Labirynt – Za pomocą nowo poznanych bloków, uczymy się jak przesyłać między duszkami komunikaty oraz umożliwiamy duszkom reagowanie na kolory za pomocą czujników. W ramach zajęć piszemy prostą grę polegającą na przejściu labiryntu.  
  4. Grawitacja – Na zajęciach omawiamy jak opisać za pomocą bloków mechanizm grawitacji oraz skoku. Tworzymy prostą grę platformową z wykorzystaniem wcześniej poznanych mechanizmów. 
  5. Dinozaur – Poznajemy bloki operatorów arytmetycznych oraz logicznych. Uczymy się jak stworzyć prostą animację korzystając z kostiumów duszków. W ramach zajęć tworzymy grę ze skaczącym T-Rexem, znaną z przeglądarki google chrome.  
  6. Mag Losujący – Poznajemy czym są zmienne oraz liczby pseudolosowe w programowaniu. Tworzymy prostą grę polegającą na odgadnięciu jaką liczbę wylosował program. 
  7. Super Mario – Tworzymy klona gry Mario Bros, czyli prostą grę platformową. W naszym projekcie przedstawiamy ruch z trochę innej perspektywy. W tej grze gracz nie będzie się poruszał, a głównie tło znajdujące za nim.  
  8. Spadające gwiazdki – Uczymy się korzystania z myszki oraz jej współrzędnych. Tworzymy prostą grę polegającą na łapaniu spadających gwiazdek na paletkę, która porusza się zgodnie z ruchem myszki. Dodajemy licznik punktów oraz punktów życia.  
  9. Kosmiczna przygoda – Poznajemy możliwość klonowania duszków wraz z ich programami w czasie działania programu. Wykorzystujemy tą funkcję podczas tworzenia gry polegającej na zestrzeleniu jak największej ilości asteroid za pomocą sterowanego przez nas statku. 
  10. Wyścigi samochodowe – Tworzymy grę wyścigi samochodowe. Wykorzystując zmienne określamy, jak ma zmieniać się prędkość w czasie działania programu.  
  11. Zawody lekkoatletyczne – Uczymy się w jaki sposób można sprawniej segregować i korzystać z większej ilości danych za pomocą list. Tworzymy wyścigi lekkoatletyczne duszków. Na bieżąco wyświetlamy czas każdego uczestnika korzystając właśnie z listy.  
  12. Flappy Bird – Tworzymy grę Flappy Bird polegającą na utrzymaniu oraz jednocześnie omijaniu przeszkód. Za pomocą spacji podskakujemy do góry pokonując siłę grawitacji, o której była mowa na wcześniejszych zajęciach.  
  13. Agar.io – Tworzymy grę Agar.io, która polega na zjedzeniu jak największej ilości grzybków i przeciwników, dzięki którym zwiększamy swój rozmiar. Przeciwnika możemy zjeść dopiero wtedy, kiedy gracz będzie od niego większy. Pracujemy nad poprawnym korzystaniem ze zmiennych, operacji arytmetycznych oraz liczb pseudolosowych. 
  14. Breakout – Tworzymy grę Breakout, która polega na zniszczeniu ściany składającej się z pojedynczych bloków. Pracujemy nad sprawnym korzystaniem z klonowania duszków.
  15. Ice Tower – Tworzymy grę na wzór popularnej gry Ice Tower. Celem jest wspinanie się coraz wyżej oraz odwzorowanie zasad tej popularnej gry w środowisku Sratch.
  16. Pac Man – tej gry nie trzeba przedstawiać. Musimy przetrwać w mrocznym labiryncie, uciekając przed goniącymi nas duchami. Gra daje szerokie możliwości programistyczne, nawet w środowisku Scratch.
  17. Car Race – Tworzymy w pełni programowalną grę, symulator wyścigów. Wykorzystujemy zdobytą w trakcie zajęć wiedzę, programując wszystkie elementy, tak by gra w pełni oddawała wrażenia z jazdy i sterowania pojazdem.
  18. Podsumowanie i projekt własny – Lekcja na której wykorzystujemy zdobytą wiedzę i tworzymy swój własny projekt gry. Każdy uczestnik zaprezentuje i omówi stworzoną przez siebie grę.
  19. Poznanie środowiska aplikacji App Inventor – pierwsza aplikacja “Mówiący Robot”. Wpisujemy tekst, a robot go wymawia na głos.
  20. Aplikacja Notatki – tworzymy prostą aplikację do tworzenia, edytowania i przechowywania notatek.
  21. Aplikacja Liczenie Średniej Ocen – doskonałe narzędzie, by zawsze mieć oceny pod kontrolą. Przy okazji uczymy się matematyki i operacji na liczbach.
  22. Aplikacja Moje Finanse – śledzi przychody i wydatki oraz oblicza saldo konta. Uczy podstaw zarządzania finansami i operacji na danych liczbowych.
  23. Aplikacja To-do list – pomaga w zarządzaniu zadaniami do wykonania. Uczy zarządzania listami i pracy z interfejsem użytkownika.
  24. Aplikacja “FIszki” pomoc w nauce języka angielskiego – doskonałe narzędzie do nauki słówek z możliwością dodawania fiszek i testowania się z poznanych słówek.
  25. Aplikacja Streak Tracker – śledzi codzienne postępy w różnych zadaniach lub nawykach. Uczy śledzenia postępów i analizy danych.
  26. Gra Snake – kultowa gra w węża, gdzie celem jest zbieranie punktów i unikanie przeszkód. Uczy podstaw grafiki i logiki.
  27. Gra Flappy bird – gra platformowa, w której gracz steruje ptakiem przelatującym przez przeszkody. Uczy podstaw fizyki i obsługi zdarzeń.
  28. Gra Symulator sklepu – gra, w której gracz zarządza sklepem, kupuje i sprzedaje towary, zarządza finansami. Pomaga zrozumieć podstawy zarządzania i symulacji.
  29. Gra Szyfry – gra edukacyjna, która uczy podstaw szyfrowania i deszyfrowania wiadomości. Pomaga w nauce matematyki i logiki.
  30. Gra Wyścigi samochodowe (tryb wieloosobowy) – gra wyścigowa z możliwością gry dla wielu graczy, np. przez Bluetooth. Uczy współpracy i rywalizacji w prostych grach.
  31. Sztuczna inteligencja „rozpoznawanie obrazów” – aplikacja do rozpoznawania prostych obrazów lub kształtów przy użyciu prezentowanych modeli AI. Uczy podstaw sztucznej inteligencji i analizy obrazów.
  32. Sztuczna inteligencja „rozpoznawanie twarzy” – aplikacja do rozpoznawania twarzy lub odczytywania cech z obrazów twarzy. Pomaga zrozumieć, jak działają algorytmy rozpoznawania twarzy.
  33. Sztuczna inteligencja “generowanie poezji” – aplikacja generująca wiersze na podstawie słów kluczowych lub tematów. Uczy podstaw generowania tekstów przy użyciu modeli AI.
  34. Sztuczna inteligencja “rozpoznawanie tonu wiadomości” – aplikacja analizująca emocje w wiadomościach tekstowych i sugerująca odpowiedzi. Uczy analizy sentymentu w tekstach.
  35. Sztuczna inteligencja “inteligentny planer dnia” – Aplikacja pomagająca planować dzień na podstawie preferencji użytkownika i proponująca optymalny harmonogram. Uczy podstaw planowania i personalizacji.
  36. Podsumowanie i projekt własny – lekcja na której wykorzystujemy zdobytą wiedzę i tworzymy swój własny projekt gry lub aplikacji. Każdy uczestnik zaprezentuje i omówi stworzony przez siebie projekt.

* kolejność zajęć i liczba zajęć może się różnić w zależności od ilości zajęć jaka przypada w roku szkolnym.


Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 9-12 lat

Kodowanie w Minecraft – podstawy programowania blokowego
(Minecraft Education Edition)

Grupa wiekowa 9-12 lat

Minecraft Education jako fantastyczne narzędzie na nauki kodowania? Teraz to możliwe!

Czas trwania zajęć: 90 minut.

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 10 stałych rat po 220 zł miesięcznie*
*pierwsza płatność do 5 dni od podpisania umowy.


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.


Wersja edukacyjna popularnej gry Minecraft daje teraz możliwość nauki kodowania. Jeżeli Twoje dziecko jest miłośnikiem Minecrafta, a przy okazji chce się nauczyć kodowania, to zajęcia właśnie dla niego!

  • Zajęcia przeznaczone są dla początkujących dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.
  • Nauka blokowego języka programowania typu Sctratch, wszystko w uwielbianym przez dzieci środowisku Minecraft!
  • Przyjazne wprowadzenie w świat pojęć takich, jak: pętla, warunki, zmienne
  • Fantastyczna zabawa połączona z nauką

Oferta na rok szkolny 2024/25

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat

Podstawy programowania tekstowego
(MakeCode, JavaScript, Python)

czas trwania zajęć: 90 minut

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 10 stałych rat po 220 zł miesięcznie*
*pierwsza płatność do 5 dni od podpisania umowy


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Kurs dedykowany jest dla dzieci, które znają podstawy programowania w środowisku blokowym typu Scratch.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej – w środowisku MakeCode pracujemy na interfejsie w j. angielskim, przyswajając przy okazji słownictwo charakterystyczne dla świata programistów.
  • Wprowadzenie w tajniki programowania tekstowego – zajęcia mają na celu przejście z programowania blokowego na programowanie tekstowe jako właściwą formę użyteczną i docelowo wykorzystywaną w procesie programowania.
  • Zajęcia prowadzone na platformie MakeCode, która umożliwia jednoczesne programowanie gier i animacji w trybie blokowym oraz kodowanie w języku JavaScript i Python.
  • Tworzenie programów częściowo w formie blokowej, częściowo w tekstowej.
  • Nauka zamiany kodu blokowego na kod tekstowy z wykorzystaniem języków: Python i JavaSript.

Program kursu: Podstawy programowania tekstowego

  1. Wprowadzenie – Wprowadzenie do zajęć, zapoznanie się z platformą Makecode oraz stworzenie pierwszej prostej gry polegającej na łapaniu jedzenia na czas.
  2. Rysowanie kształtów – Zajęcia polegająca na zapoznaniu się z rysowaniem obiektów, kolorowaniu pojedynczych pikseli oraz wykorzystywaniu tych rysunków do tworzenia Sprite’ów.
  3. TileMap – Poznajemy klasę TileMap pozwalającą na tworzenie większych terenów, które można wykorzystać w grach z otwartym światem
Czytaj więcej

Oferta na rok szkolny 2024/254

PROGRAMOWANIE Grupa wiekowa: 10-12 lat

Tworzenie gier 2D
(Unity 3D)

czas trwania zajęć: 90 minut

okres trwania: według opublikowanego harmonogramu grupy.

Opłaty: 10 stałych rat po 220 zł miesięcznie*
*pierwsza płatność do 5 dni od podpisania umowy


Zniżki:
– 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.
– 10% zniżki dla posiadaczy karty „Duża Rodzina”.
– 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.
 
Zniżki nie łączą się ze sobą.

  • Zajęcia przeznaczone są dla dzieci, które marzą by w prosty sposób zacząć tworzyć własne gry. Nauka oparta jest na wykorzystaniu gotowych elementów wizualnych i programistycznych.
  • Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej.
  • Unity 3D to doskonałe narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D (powstały na nim gry takie, jak: Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.). Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz aplikacje webowe.
  • Nasz kurs to zaznajomienie się z edytorem oraz tworzenie projektów na bazie gotowych elementów graficznych i programistycznych komponentów.
  • Po ukończonym kursie będziesz sprawnie poruszać się po programie, znał podstawy jego systemów oraz profesjonalną terminologię. Będziesz potrafił stworzyć własną interaktywną grę lub aplikację.

Program kursu: Tworzenie gier 2D

  1. Wprowadzenie do Unity – Zapoznanie się z edytorem, przedstawienie poszczególnych części edytora, stworzenie pierwszej mapy labiryntu.
  2. Labirynt – Skupienie się na zagadnieniu komponentów, budowanie pierwszej prostej gry w oparciu o gotowe komponenty – składanie jak z klocków.
  3. Labirynt w kolorze – Rozbudowa projektu o nowy poziom, wprowadzenie nadawania kolorów elementom gry.
  4. Tilemap –  Tworzenie poziomów do gier i projektów 2D. Narzędzie tilemap – malowanie map za pomocą kształtów.
  5. Pierwsza gra platformowa – Wykorzystując nowo poznane narzędzie tilemapy stworzenie pełnoprawnej gry platformowej.
Czytaj więcej

Dlaczego warto zaufać właśnie nam? Co nas wyróżnia?

  • Dajemy możliwość PRÓBNEGO PRZETESTOWANIA ZAJĘĆ. Jeśli okaże się, że dziecko nie jest jeszcze na nie gotowe lub oczekiwało czegoś innego – nie pobierzemy za nie opłaty, w przeciwnym wypadku zajęcia wliczone są do płatności.
  • Nie musisz podpisywać umowy przed zajęciami – zawieramy ją dopiero po pierwszych zajęciach, jeśli Ty i Twoje dziecko nabierzecie pewności, że są to zajęcia dla niego. Podpisując z nami umowę pierwsze zajęcia wliczone są w harmonogram płatności.
  • Nasza umowa jest klarowna i przejrzysta i nie zobowiązuje do uczęszczania przez cały rok szkolny. Wypowiedzieć umowę można w dowolnym momencie, a wypowiedzenie obowiązuje z końcem danego miesiąca. Nie naliczamy żadnych kar, ani dziwnych opłat za rozwiązanie umowy w trakcie roku szkolnego.
  • System płatności jest przejrzysty, ze stałą miesięczną kwotą, a ceny w przeliczeniu na godzinę zegarową zajęć są NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE NA RYNKU.
  • Oferujemy atrakcyjny SYSTEM ZNIŻEK (10%) dla rodzeństwa, dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny oraz zniżek na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.

Więcej informacji / Zapisy: 797 705 701